Maanomistajain Liiton matka Brysseliin 20.-22.3.2016, ilmoittaudu viim 15.1.

Maanomistaja_3_2013.indd

Lähde mukaan Brysselissä järjestettävään FFA2016 (Forum for the Future of Agriculture) tapahtumaan. Tapahtuma järjestetään tiistaina 22.03.2016 Square Brussels Meeting Centressa.

Vuosittainen konferenssi järjestetään nyt yhdeksättä kertaa johtavien maatalous- ja ympäristöasiantuntijoiden johdolla. Aiheena mm. maatalouden tulevaisuus Euroopassa ja maailmalla, sekä YK:n kestävän kehityksen tavoitteet ja niiden saavuttaminen. FFA on suuri tapahtuma; vuonna 2015 osallistujia oli 1 600.

Opintomatka Brysseliin 20.-22.3.2016, ilmoittaudu viimeistään 15.1.

Maanomistajain Liitto järjestää ammattimatkan Brysseliin 20.-22.3.2016. Matkan tärkein kohde on osallistuminen huippuseminaariin Forum for the Future on Agriculture. Tapahtuma kokoaa yhteen maatalouden tärkeimmät päättäjät ja vaikuttajat. FFA:n tavoitteena on keskittyä maatalouden markkinamahdollisuuksiin tulevaisuudessa eikä murehtia eilisen ongelmia.

Ohjelmaan sisältyy myös tapaamisia komissiossa ja parlamentissa.  Matkan hinta on Maanomistajain Liiton jäsenille 610 €/henkilö, muille 660€. Ennakkomaksu 70 €/hlö erääntyy maksettavaksi 22.1.2016. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään 15.1. tästä linkistä. Matkanjärjestäjänä toimii Farmimatkat. Matkaohjelman näet tästä. Lisätiedot Farmimatkat Johanna Vesa johanna@farmimatkat.fi tai Maanomistajain Liitto Tuija Nummela toimisto@maanomistajainliitto.fi.

Lisätietoja:

Tuija Nummela, MMK