Kesäretki Viroon ke -to 14.-15.6.2017

Alatskivin linna Peipsijärven lähellä (kuva Aron Urb)

Maanomistajain Liitto ja Rakennushistoriallinen jaos: Kesäretki Viroon 14.-15.6.2017

keskiviikko 14.6.

– saapuminen aamulaivalla Viroon: jokainen osallistuja hankkii laivaliput itse haluamaansa laivaan

(jolloin ELO:n kokoukseen ed. päivänä osallistuneet voivat myös liittyä mukaan)

Lähtö satamasta klo 10

– Sagadi www.sagadi.ee kartano Lahemaa kansallispuistossa Pohjois-Virossa: Opastettu kierros

– Palmse www.palmse.ee : Opastettu kierros ja lounas Altjan Kievarissa

– illallinen ja yöpyminen Saka:n kartanossa www.saka.ee Viron pohjoisrannikolla: mukana Viron Kartanonomistajajärjestön edustajia

torstai 15.6.

-aamiainen Sakassa

– Alatskivi www.alatskiviloss.ee  Peipsijärven lähellä ja Sangaste www.sangasteloss.com Etelä-Virossa

-lounas Kolkjan Kala- ja sipuliravintolassa

– paluu iltalaivalle Tallinnan satamaan klo 18.30 , jokainen osallistuja hankkii laivaliput itse haluamaansa laivaan

Tervetuloa Maanomistajain Liiton jäsenet ystävineen tälle mielenkiintoiselle kesäretkelle. Saamme tavata virolaisia sisarjärjestöjemme edustajia ja nähdä mielenkiintoisia paikkoja. Ilmoittaudu heti, sillä paikkoja on rajoitetusti. Halutessaan Virossa voi viipyä pidempäänkin ja siksi jokainen hankkii laivaliput itse. Siten voi hyödyntää myös mahdolliset etukortit yms

Matkan hinta 200€/osallistuja, ei-jäsenet 250€. Sisältää linja-autonkuljetuksen Virossa, pääsymaksut ja opastukset, lounaat, illallisen ja majoituksen (2hh).

Ilmoittautumiset viimeistään ma 29.5.2017 Maanomistajain Liiton toimistoon toimisto@maanomistajainliitto.fi tai 045 221 5151, josta myös lisätiedot ja tarkempi matkaohjelma. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä

Osallistumismaksu laskutetaan etukäteen (eräpäivä 5.6.). Ilmoita myös mahdolliset erikoisruokavaliot

ti-ke 13.-14.6. ELO:n on yleiskokous Tallinnassa: mikäli olet kiinnostunut osallistumaan kokoukseen ja gaalaillalliselle 13.6., ota yhteys toimistoon

Tulosta ohjelma tästä: ViroOhjelma2017