Maanomistajain Liiton matka Brysseliin 20.-22.3.2016, ilmoittaudu viim 15.1.

Lähde mukaan Brysselissä järjestettävään FFA2016 (Forum for the Future of Agriculture) tapahtumaan. Tapahtuma järjestetään tiistaina 22.03.2016 Square Brussels Meeting Centressa.

Vuosittainen konferenssi järjestetään nyt yhdeksättä kertaa johtavien maatalous- ja ympäristöasiantuntijoiden johdolla. Aiheena mm. maatalouden tulevaisuus Euroopassa ja maailmalla, sekä YK:n kestävän kehityksen tavoitteet ja niiden saavuttaminen. FFA on suuri tapahtuma; vuonna 2015 osallistujia oli 1 600.

Opintomatka Brysseliin 20.-22.3.2016, ilmoittaudu viimeistään 15.1.

Maanomistajain Liitto järjestää ammattimatkan Brysseliin 20.-22.3.2016. Matkan tärkein kohde on osallistuminen huippuseminaariin Forum for the Future on Agriculture. Tapahtuma kokoaa yhteen maatalouden tärkeimmät päättäjät ja vaikuttajat. FFA:n tavoitteena on keskittyä maatalouden markkinamahdollisuuksiin tulevaisuudessa eikä murehtia eilisen ongelmia.

Ohjelmaan sisältyy myös tapaamisia komissiossa ja parlamentissa.  Matkan hinta on Maanomistajain Liiton jäsenille 610 €/henkilö, muille 660€. Ennakkomaksu 70 €/hlö erääntyy maksettavaksi 22.1.2016. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään 15.1. tästä linkistä. Matkanjärjestäjänä toimii Farmimatkat. Matkaohjelman näet tästä. Lisätiedot Farmimatkat Johanna Vesa johanna@farmimatkat.fi tai Maanomistajain Liitto Tuija Nummela toimisto@maanomistajainliitto.fi.

Lisätietoja:

Tuija Nummela, MMK