Hyvää ruokaa, maanomistajaseuraa, kauniita maisemia, kiinnostavia nähtävyyksiä ja keskusteluja…

Tule kanssamme Maanomistajain Liiton retkelle Slovakiaan! Neljän päivän matkalla kerkeämme muun muassa käydä paikallisella sahalla ja Zvolenin metsäkeskuksessa, tavata paikallisen metsäyhtiön edustajan, tutustua perheyrityksenä toimivaan maatilaan, jolla kasvatetaan hevosia ja tuotetaan maatilamatkailupalveluita  ja käydä katsomassa visenttejä eli Euroopan biisoneita.

Majoittuminen tapahtuu Slovakian keskiosassa, Hron-joen laaksossa sijaitsevassa Banská Bystrican kaupungissa, kolmen tähden hotellissa. Banská Bystrica on kaunis, keskiaikainen kaivoskaupunki.

Mukana matkalla on Maanomistajain Liiton edustaja sekä perillä Slovakiassa paikallinen suomenkielinen opas.

Maanomistajain Liiton jäsenet pääsevät matkalle alennettuun hintaan, johon kuuluvat suorat lennot Budapestiin, kuljetukset, retket ja kiertokäynnit, palvelupalkkiot, sisäänpääsymaksut, matkaohjelmassa mainitut ateriat sekä majoittuminen hotellissa kahden hengen huoneissa.

Lisätietoja, tarkempi matkaohjelma sekä ilmoittautuminen löytyvät Olympia Kaukomatkatoimiston verkkosivuilta.

Edellinen artikkeli
Vaikuta verkkoyhtiösi suunnitelmiin!