Maanomistajain Liiton vuosikokous 28.4.2024

Maanomistajain Liitto ry:n vuosikokous pidetään sunnuntaina 28.4.2024 klo 12 Kosken kartanolla, os. Koskipolku 28, 25560 Koski as, Salo

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset vuosikokousasiat.

Hallitus

Kokouksen alussa on lounastarjoilu. Kaikki osallistujat ovat tervetulleita kokouksen jälkeen pidettävälle kiertokäynnille Kosken kartanon alueelle.

Kiertokäynnin jälkeen on mahdollista tutustua ja saada neuvoja korjausrakentamiseen historiallisissa kohteissa. Kartanon rakennuksia on remontoitu laajasti vanhaa kunnioittaen ja paikallisten käsityöläisten osaamista hyödyntäen.

Vaihtoehtoisesti on mahdollista lähteä pienen ajomatkan päähän tutustumaan Kosken kartanon ennallistettuihin kosteikkoalueisiin ja luonnonlaitumiin. Samalla kuullaan, millaisia mahdollisuuksia ja rahoituslähteitä ennallistaminen voi maanomistajalle tarjota.

Ennakkoilmoittautuminen ja tieto mahdollisista erityisruokavalioista on välttämätöntä toimittaa 18.4. mennessä osoitteeseen toimisto@maanomistajainliitto.fi tai numeroon 045 221 5151.

Esityslista ja muu kokousmateriaali on saatavilla näiden linkkien kautta:

Esityslista

Tilinpäätös